FANDOM

Sol Terrano Desert (ソル·テラノ砂漠, Soru Terano Sabaku, lit. Sol Terrano Desert) Jest surową i bezlitosną pustynią, którą zdobią liczne kości wymarłych zwierząt. Lokacja ta obfituje w różne złoża rud, co jest częstym powodem wypadów Gaius'a właśnie w to miejsce. Prócz samych potworów różnej maści znajduje się tutaj obóz nie-ludzi z którymi da się zaprzyjaźnić.

Sugerowany poziom postaci: 15

Minerały możliwe do pozyskaniaEdytuj

  • Scrap Metal, Iron, Bronze, Silver, Emerald, Ruby, Fire Crystal

PotoworyEdytuj

  • Duck, Piney, Tomato Ghost, Slime, Monster Box, Scorpion, Death Stalker,
  • Ignis, Goblin Gangster, Goblin Pirate, Goblin Captain, Goblin Don, Shadow Panther, Weegull, *Flower Lion, Tricky Mushroom, Troll, Titan, Hammer Troll, Master Troll, Big Duck.

Przedmioty możliwe do pozyskaniaEdytuj

  • Oranges

RybyEdytuj

  • Char, Chub, Cruciap Carp, Lobster, Sardine, Turbot, Shrimp, Sunsquid.

Istnieją również ryby, które da się złowić, ale tylko w tzw. "Piaskowym Morzu". Jest to teren piaszczysty, jednak niewiele się on różni od wody po za tym szczegółem, że da się po nim normalnie stąpać. Do łowienia wystarczy zwykła wędka.

  • Sand Flounder oraz Rockfish

Ukryte przedmiotyEdytuj

  • Cucumber, Eggplant, Pink Cat, Pumpkin, Tomato

ObózEdytuj

Obóz nie-ludzi jest miejscem, które zamieszkują trzy osoby. Należący do rasy univir Kuruna i Ondorus, oraz krasnolud Zaid. Z początku (W ludzkiej formie) mieszkańcy będą do nas nieprzychylnie nastawieni, co jednak nie znaczy, że zaczną nas atakować. Po próbie wkroczenia w ludzkiej formie zastanie nas Kuruna, która zdziwiona naszym przybyciem szybko nas wyprosi. Aby się tam dostać najpierw należy pokonać bossa lasu Privera, a następnie pod kamuflażem transformacji w owcę - przedostać się do wnętrza obozu. Uznają nas wtedy za potwora, pozwalając nam jednocześnie wejść.

Po wkroczeniu do obozu dowiadujemy się, że są strasznie nieprzychylnie nastawieni do wszystkich ludzi. Największą nienawiścią pala do nich Kuruna, reszta podziela jej zdanie, jednak już z znacznie mniejszym zapałem. Początkowo są skłóceni z najbliższą wioską i próba sprowadzenia kogokolwiek w jej głąb zakończy się teleportacją kompana z powrotem do swojego obozu. Wioskę i obóz można ze sobą pogodzić, by to zrobić trzeba rozmawiać raz to z Kuruną, raz to z Wellsem wykonując przy tym ich zlecone zadania. Po jakimś czasie może dojść do stworzenia wspólnego festiwalu, co ostatecznie pojedna wszystkie rasy. Po festiwalu nie będzie problemu z ściąganiem swoich nie-ludzi do wioski, co więcej sami zaczną ją odwiedzać. Działa to również w drugą stronę - Shara od czasu do czasu może odwiedzać Kurunę.

Miejsce randekEdytuj

W tejże pustyni istnieje jedna ciekawa lokacja, która może nam posłużyć za miejsce randek. Konkretniej jest to Sol Terrano: Star Dunes. Po uzyskaniu odpowiednich punktów miłości jesteśmy w stanie tutaj poprosić o rękę dwie kandydatki:

  • Raven
  • Kuruna