FANDOM

Sofia
Sofia RF3
Urodziny Jesień 7
Rodzina Sherman(Ojciec), Evelyn(Starsza Siostra)
Ulubione miejsce randek Vale: Ice Rosebush
Gotowanie Fried Egg, Gularz, Hot cake, Omlette
Sportretowanie
Seiyū Minori Chihara

Sofia de sainte coquille (ソフィア・ハラペニョ・ヴィヴィアージュ Sophia Harapenyo Viviaaju) to jedna z kandydatek RF3. Jest bogata i dziwna, która zawsze jest znudzona i szuka uwagi. Sofia objęła nawyk Ojca do mówienia wspak. (To co mówi wspak jest napisane na czerwono), co prowadzi do tego, że trudno ją zrozumieć i czasami prowadzi ją do sytuacji kłopotliwych. Jej starsza siostra Evelyn jest nią zaniepokojona. Sofia lubi niepotrzebne przedmioty takie jak puszki czy złom. Sofia jest bliską przyjaciółką Raven i Kariny.

Mimo swojego przyzwyczajenia w komunikacji, Sofia ukrywa swoją szczerość. Zaczęła mówić wspak dawno temu, gdy Sofia dostała prezent od jej siostry wykonany ze śmieci, Sofia tego nie lubiła, co doprowadziło Evelyn do zdenerwowania. Po tym incydencie, chciała głosić prawdę poprzez kłamstwo. I do teraz wykorzystuje nawyk do mówienia wspak (jak jej ojciec).

Prezenty Edytuj

Ulubione Edytuj

  • Rzadka puszka
  • Super Fail

Pozytywne Edytuj

  • Failed Dish
  • Wyschnięta trawa
  • Chwasty
  • Buty (wyłowione z wody)
  • Puszka
  • Kamień
  • Scrap Metal

Neutralne Edytuj

  • Owoce

Negatywne Edytuj

  • Sweet Powder
  • Heavy Spice
  • Mixed Herbs
  • Sour Drops
  • Flour
  • Curry Powder
  • Dumpling Powder

Zdjęcia Edytuj

Informacja o Walce Edytuj

Taktyka: Opozycja Edytuj

Sofia zwykle rzuca Shocking Wail(Shock Wave) kiedy przeciwnik jest poza jej zasięgiem. Ona nie dochodzi do wrogów poprzez bieg, ale raczej, ona zachowuje ostrożność do błyskawicznego użycia Lunging Talk i kombinacji Sweep Talk dla bardziej uniwersalnego kombosu. Ona posiada wystarczającą wiedzę i świadomość do skutecznego odwetu na wrogach.

Jeżeli chodzi o jej walkę wręcz jej akcje są dość przypadkowe, ponieważ wykonuje wszystkie ataki. Ale zawsze rzuci Shock Wave gdy wróg nie jest w zasięgu jej ataku.

|Wręcz| - Revesal Vox (trzy zwykłe ataki) |Wręcz| - Lunging Talk (najazd krótkim mieczem) (czsami wykonuje z Revesal Vox i Sweep Talk) |Wręcz| - Sweep Talk (naładowany atak krótkim mieczem) (casami używa z Revesal Vox i Lunging Talk) |Z jakiejkolwiek odległości| - Shocking Wail(Shock Wave)

Pomoc: Mediheals Edytuj

Sofia zawsze rzuca Medyczne runy dla szybkiego wyleczenia. Sofia zawsze rzuc medyczne runy gdy Micah będzie otruty, sparaliżowany lub zapieczętowany.Ona stanie bezczynie przez chilę i następnie błyskawicznie rzuci run na rozwianie stanu. !!! Sofia nie posiada Zdolności specjalnej !!!

Jednak że po Festiwalu Zjednoczenia jej szybkość i świadomość w walce wzrosną. Również jej Mediheals po Festiwalu Zjednoczeni będzie potężniejsza.

Sophia battle sprite Poziom Zdrowie Atak
4 98 10
Obrona Ofensywa magią Defensywa magią
0 0 0
Siła Vitalność Inteligencja
18 9 18
Broń
Podstawawowa broń Steel Sword
Typ broni Brak

Ciekawostki Edytuj

  • Jak jej ojciec Sofia mówi wspak, i to co mówi wspak jest napisane na czerwono tak, by gracz mógł zrozumieć co jest przez nią przekręcone.
  • Mimo, że jej rodzina w grze są Sherman i Evelyn, Sofia ma nieco inny kolor włosów, jej kolor to jasny fiolet. W przeciwieństwie do jej siostry, która ma fioletowe włosy i ojca, który ma zielone włosy.
  • Sofia jest jedyną postacią na którą Failed Dish i Super Fail działają odwrotnie niż na innych, zamiast jej zabrać HP, te przedmioty ją leczą.