FANDOM

Shino
Shinonome
Urodziny Zima 26
Rodzina Sakuya córka, Pia przybrana córka
Sportretowanie
Seiyū Rie Totsuka

Shino (東雲 lub しののめ, Shinonome) jest to matka Sakuyi. Żyła na wschodzie, była podróżującym kupcem który zatrzymywał się w różnych zajazdach na noc, do czasu aż zamieszkała w Sharance i zaczeła prowadzić własny zajazd. Nawet jeżeli znakomicie włada sztukami walki jest nieco kobieca, twierdzi że lubi pluszowego misia Evelyn jednak nie chce go kupować by ludzie nie twierdzili że jest dziewczęca. Uwielbia swoje dwie dziewczynki Pia i Sakuyę i często pyta Micah'a żeby się nimi zaopiekował.

Prezenty Edytuj

Uwielbia: Edytuj

  • Masu trout sashimi

Lubi: Edytuj

  • Mushroom

Neutralne: Edytuj

  • Popcorn

Nielubi: Edytuj

  • Owoców
  • Failed dish

Zdjęcia Edytuj

Informacja w walce: Edytuj

Taktyka:Nightingale flurry Edytuj

  • Shino natrze na wroga jak ninja, błyskawicznie zaatakuje jej podwójnymi ostrzami i odepchnie ich. Zaatakuje różnimi zdolnościami podwójnych ostrzy (np:Rail Strike, Storm, Twin Attack) i na dodatek natrze na wroga z naładowanym atakiem. Na polu bitwy Shino zawsze podbija wrogów w góre by wykonać swój rozdrabniający cią uderzeń.

|Wręcz|> Hidden Tension (zwyczajny atak)

|Wręcz|> Raven Wind oraz Owl Mirage [Rail strike i Twin Attack] (oszczędnie)

|Średni dystans|> Eagle Hurricane [storm] (oszczędnie wraz z Rail strike i Twin Attack]

Umiejętność Spejalna: Hira-ShurikenJutsu Edytuj

  • Shino rzuci Hira-Shurikenem ,błyskawicznie, niemal że z prędkością światła, ukradkiem i zada tyle obrażeń co guillotine. Hira-Shuriken jest prawie nie do uniknięcia. Shino może rzucić go nawet gdy przeciwnik będzie poza ekranem.

Umiejętność specjalna: Yagyu no Shikkaku Edytuj

  • Shino Różni się tym od innych bohaterów, że może użyć ciosu wykańczającego bez kończenia Combo. Shino trzyma gardę w najbardziej swobodny sposób. Ona zwykle wyprowadza Yagyu no Shikkaku po zakończeniu zwykłego Combo, jeżeli wyprowadzi inne umiejętności, nie użyje wtedy Yagyu no Shikkaku. W przeciwieństwie do innych postaci, które wyprowadzają swoje ciosy wykańczające, ona używa je często w dwóch sukcesjach.

|Wręcz|> Yagyu no Shikkaku (Cios Wykańczający)

Shinonme RF3 battle sprite Poziom Zdrowie Atak
25 422 57
Obrona Ofensywa magią Defensywa magią
0 0 0
Siła Vitalność Inteligencja
91 31 13
Broń
Podstawawowa broń Steel Katana
Typ broni Podwójne ostrza

Trivia Edytuj

  • Shino ma Bean throwing Festival w własnej ojczyźnie, z wyjątkiem fasola przynosi szczęście. Od kiedy twierdzi że jest ze wschodu, najprawdopodobniej ma na myśli Setsubun, które w tłumaczeniu również otrzymamy "Festiwal rzucania Fasoli". Również zauważa że Sakuya traktuje je tak samo.
  • Shino lubi odgłos deszczu
  • Shino uważa na urodziny Hazel i mów Micah'owi że Hazel pragnie Ciasto.
  • Shino czasami powie Micah'owi że dobrze wygląda
  • Przestrzeń jest bardzo ważna ,gdyż gdzie Sakuya i Shino mieszkali, to zwsze było zadanie karczmarzy by rzucać oko na przestrzeń
  • Shino myśli że łatwiej jest łapać ryby gołymi dłonmi niż wędką
  • Shino nie serwuje ryb ponieważ Pi nienawidzi ich, ale chciała by serwować raz na jakiś czas bo jak ona i Sakuya uwielbiają je.
  • Shino będzie rozmawiać z Hazel na temat rodzicielstwa, i choć powie że Hazel wydaje się być ułożona, tak naprawdę nie jest.
  • Shino powie, że Sakuya i Pia niezmieniły się od czasu Perwszego przybycia Pia. Co doprowadzi do myśli że niektóre rzecczy się nie zmieniają.
  • Shino pomagała upewnić się że dużemu Wooly'iemu nic się nie stało podczas Wooly Festival.
  • Shino czasami zapyta Micah'a czy może coś wypróbować, gdy Micah wypróbowuje to jego Portret zniknie i pojawi się napis "Przepraszam!"
  • Shino mówi że jest jeden Wooly którego chce przytulić, ale zawsze ucieka gdy próbuje go przytulić.(kiedy dowiaduje się, że Micah jest tym Wooly'im, próbuje go przytulić)
  • Shino czasem powie, że chce "tłamsić się w słodyczy, albo w grzybach...."
  • Shino żyje jak Nomad, jako wędrujący kupiec, który osiedla się w jednej z wiosek.
  • Nigdy nie sądziła, że zostanie Karczmarką, i jest szczęsiliwa że dostała taką szansę.
  • Shino mówi, że wypchane zwierzątka Evelyn są słodkie, ale nie chce ich kupywać ,ponieważ do niej nie pasują.
  • Shino powie Micah'owi, że Pia jest ruchliwa w Lato.
  • Czasami Shino zapyta się czy chce się zobaczyć z [[[Sakuya|Sakuyą]], Pia czy z właśnie z Shino
    • Jeżeli powiesz, że z Sakuyą: Shino ostrzeże Cię, że Sakuya czasmi zabardzo się ekscytuje.
    • Gdy odpowiesz, że chcesz się zobaczyć z Pia: Shino powie, że jest troche samotna i miała nadzieje, że zaopiekujesz się nią.
    • Natomiast gdy odpowiesz, że przyszedłeś do niej: Shino zarumieni się i powie "Oh, dziękuje hee-hee"
  • Gdy Sakuya wspomina, że jej matka miała niebezpieczną pracę, zaczyna się trząść.
  • Shino powie do Micah'a, że poinien wpadać częściej, gdy Micah nie będzie jej odwiedzał przez kilka dni.