FANDOM

Pia
Shara RF3
Urodziny Wiosna 11
Rodzina Monica (młosza siostra), Wells (dziadek)
Ulubione miejsce randek Privera: Flower Field
Gotowanie Pink Cat Flower, Toy Herb Flower, Pickled Turnip, Ironleaf
Sportretowanie
Seiyū Yukari Fukui

Shara (シア, Sia) jest główną kandydatką i żeńską postacią w Rune Factory 3. Jest starszą siostrą Monica'y i najstarszą wnuczką Wellsa.

Micaha poznała podczas burzy, gdy spadł z nieba w swojej formie złotej owcy. Zobaczywszy, że jest jest on nieprzytomny postanowiła go przenieść do swojego domu, by móc się nim dalej opiekować. Ten jednak pod jej nieobecność się przetransformował w postać człowieka, po czym bez pamięci wędrował po całej wiosce aż do momentu, w którym stanął przed Drzewem Sharance. Tam zobaczywszy Raven się ocknął, by potem znowu spotkać Sharę.

Pomimo iż Shara spotkała go po raz kolejny nie zdołała go rozpoznać. Na wieść o jego amnezji postanowiła zakwaterować Micaha w wielkim Drzewie Sharance do dnia, w którym odzyska swoje wspomnienia i zdecyduje co dalej chce ze sobą zrobić. Wiedząc o polach znajdujących się wprost pod drzewem wręczyła mu konewkę, motykę i kilka sztuk nasion, by z radością na ustach móc go uczyć uprawy roślin.

Shara jest bardzo opiekuńczą osobą, jest w stanie obdarzyć empatią każdą osobę którą napotka. Czasem kłóci się ze swoim dziadkiem - Wellsem, burmistrzem miasta, na temat jej zwyczaju opiekowania się nad rannymi potworami w swoim domu (podobnie jak czyni to Raven).

Tak jak i Zaid wymyśla nazwy dla swoich broni, tak i Shara nazywa swoją małą konewkę mianem "Mr. Sprinkles". Pewnego razu wspominała, że jest popsuta, ale trzyma ją z czystego sentymentu. Jeśli nie musi nie chce wymieniać swojego sprzętu, nawet mając pod ręką znacznie lepszy egzemplarz.

Osobowość Shary Edytuj

Shara jest bardzo ciepłą i opiekuńczą dziewczyną. Uwielbia pokazywać swoją pasję rozmową oraz dbaniem o wszystkie kwiaty znajdujące się wokół niej. Jest niezwykle miła w stosunku do owiec i innych nieszkodliwych potworów. Stara się być także najbardziej społeczną osobą w mieście, zawsze pamięta o cudzych urodzinach i wraz ze swoją młodszą siostrą uczestniczy w wszystkich festiwalach.

Prezenty Edytuj

Ulubione Edytuj

  • Cherry Grass, Lamp Grass, Blue Crystal, Emery Flower, Iron Leaf, 4-Leaf Clover, Fireflower, Green Crystal, Noel Grass, Autumn Grass, Pom-Pom Grass, Red Crystal, White Crystal
  • Wysokiej jakości kwiaty (Emery, Fireflower itd.)
  • Zmodyfikowane na wyższy poziom konewki (Rainbow Waterpot itd.)

Pozytywne Edytuj

  • Chwasty
  • Warzywa
  • Konewki
  • Wszystkie rodzaje kwiatów

Neutralne Edytuj

  • Rzeczy i jedzenia niezwiązane z roślinami
  • Soki
  • Przedmioty

Negatywne Edytuj

  • Withered Grass, Failed Dish

Specjalne Edytuj

  • Love Potion

Unity Festival Edytuj

Przed festiwalem

Shara: Jutro jest festiwal...

Micah: Tak...

Shara: Pracujesz tak ciężko! Mam nadzieję że ci się uda!

Micah: Dzięki!

Propozycja Edytuj

Odrzucenie Edytuj

Shara: Co? Hę? Co to jest?! T-to tak nagle! Dziewczyna potrzebuje trochę czasu, aby przygotować się na coś takiego!

Akceptacja Edytuj

Shara: Tak! Oczywiście, że mogę!

Informacje o walce Edytuj

Shara Battle Poziom Zdrowie Atak
3 93 0
Obrona Ofensywa magią Defensywa magią
0 30 0
Siła Vitalność Inteligencja
10 19 14
Broń
Podstawawowa broń Tin Waterpot
Typ broni Konewka

{Szerszy opis wkrótce ;) }

Trivia Edytuj

  • Shara została nazwana po drzewie Sharance. Jest to spowodowane faktem, iż jej dziadek chciał, by była tak kochana jak te właśnie drzewo.
  • Przed poznaniem jej imienia będzie znana jako "girl".
  • Shara denerwuje się podczas Bean Throwing Festival ponieważ boi się, że może zranić ziarna. Ma z tym także problem, ponieważ podczas takiego festiwalu w ogóle nie unika ziaren fasoli.
  • Shara używa perfum o nazwie Sweet&Love, która pachnie jak Pinkcat. Micah też lubi zapach tych perfum.
  • Shara uważa, że drzewa wiśniowe są niesamowite ze względu na zmianę ich koloru w zależności od sezonu.
  • Dzieli tą samą datę urodziń co Melody z gry Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon oraz Rune Factory: Frontier.
  • Konewka Shary nosi nazwę "Mr. Sprinkles".