FANDOM

Raven
Touna RF3
Urodziny Wiosna 29
Ulubione miejsce randek Vale:Icy Rosebush
Sportretowanie
Seiyū Emiri Katō

Raven (トゥーナ, Toona) jest jedną z kandydatek w Rune Factory 3.

Raven jest małomówną, dosadną dziewczyną która często mówi rzeczy z małą sympatią do osoby do której są skierowane. Zanim ją poznasz wydaje się być surowa i nieufna w stosunku do Micah'a. Jednak stopniowo otwiera się, gdy gracz zbliża się do niej. Pracuje ona u Gaius'a w którym Raven widzi jako ojca. Nawet gdy gracz ożeni się z nią Raven nie będzie się dużo odzywać. Z Gaius'em wydaje się być jak ojciec i córka. Raven posiada pamiętnik w którym jest wspomniane o Micah'u, jeżeli LP (Love Points) u Raven wzrośnie wpisy w pamiętniku będą się zmieniały. Raven jest bliską przyjaciółką Sofii oraz Kariny.

Informacje o Randki Edytuj

Jej ulubionym miejscem randek jest Vale: Icy Rosebush, ponieważ uwielbia kryształy. Rosebush posiada zamrożone rosy która przypomina kryształy.

Jednakże zawsze będzie pytała o Sol Terrano: Star Dunes.

Prezenty Edytuj

Ulubione Edytuj

  • Sun Pedant
  • Tear Pedant

Pozytywne Edytuj

  • Crystal Pedants (Ogień, Woda, Ziemia, itd.)
  • Kwiaty łatwe w uprawie (Toyherbs, Moondrops, Pink Cats, Charm Blues)
  • Wszystkie kryształy (Ziemia, Powietrze, Ogień, Woda, Magia, Miłość, Ciemność i Światło)

Neutralne Edytuj

Negatywne Edytuj

  • Czaszka
  • Skarpa Metalu

Informacja w walce Edytuj

Zdolności ofensywne Edytuj

  • Specializacja w ognistych runach.
  • Zmiana w Feniksa

Technika: Light Strife (forma ludzka) Edytuj

Raven naciera na cel uderzając kilkukrotnie atakami małym mieczem ,na dodatek atakuje małą Fireball lub Big Fire jako dodatek do puli ataku.

|Wręcz| - Striving Blade (zwyczajne atak)

|Wręcz, średni dystans, długi dystans| - Fireball lub Big Fire

|Średni dystans| - Fireforx

|pomocnicze| - Wyleczenie Raven leczy się gdy jej punkty zdrowia będą poniżej 40% lub niezaangarzuje się w walkę.

Zdolność specjalna: Flash fire Edytuj

Raven użyje podwójnie Fireforx na wroga po użyciu kuli ognia lub dużego ognia oszczędnie.

Technika : Fire rounds (postać Feniksa) Edytuj

Raven dązy wokół pola bitwy blokując je cel. Będzie okrążać cel okrężnie przyczym unika lub kontr atakuje. Raven jeszcze wywoła poczwórnie Fireforx jeżeli jakikolwiek inny potwór przylegnie do niej.

Zdolność specjalna: Przemiana w pół feniksa

Przemiana w pół feniksa ,wzrasta Vitalność, Siłę oraz Inteligencję Raven równocześnie daje dostęp do jej potężniejszych ognistych runów. Będzie bardziej polegała na zdolnościach magicznych niż fizycznych. Można wywołać przez to bardzo wysokie obrażenia gdy rzucisz "olej" w cel.

Touna Battle Sprite Poziom Zdrowie Atak
7 128 5
Obrona Ofensywa magią Defensywa magią
0 0 0
Siła Vitalność Inteligencja
20 15 19
Broń
Podstawawowa broń Broadsword
Typ broni Krótki miecz

Zdjęcia:Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zanim poznamy jej imię w grze będzie nazywana Cicha Dziewczyna.
  • Będzie stopniowo ufać i zaprzyjaźniać się z graczem.
  • Jeżeli jej LP będą na wystarczająco wysokim poziomie, będzie wspominać jak szczęśliwa jest, gdy rozmawia z graczem lub spędza z nim czas.
  • Raven jest jedną z kandydatek, która potwierdza, że kocha gracza podczas jednego z dialogów. Inną kandydatką, która to podziela jest Marian.
  • Raven jest jedną z kandydatek, która drastycznie zmienia swój humor podczas jednego z zadań, Raven wchodzi w stan depresyjny i odmawia rozmowy z graczem. Inną kandydatką, która to podziela jest Pia.
  • Raven jest postacią poboczną w Rune Factory 4, gdzie sprzedaje rudy metali oraz syntetyzuje bronie i przedmioty.
  • Według wywiadu, jej postać potwora to coś podobnego do feniksa, jest to coś gatunkiem podobnego do legendarnego smoka.
  • Możesz wejść z Raven do wioski univir przed festiwalem zjednoczenia, jeżeli przejdziecie do wioski w postaciach potworów (gracz i Raven).