FANDOM

Carlos
Carlos RF3
Urodziny Lato 3
Rodzina Carmen młodsza Siostra
Sportretowanie
Seiyū Yuugo Takahashi

Carlos (カルロス Carlos) jest to starszy brat Carmen i jest współwłaścicielem ośrodka rybadzkiego. Jest z zawodu rybakiem. Od czasu może być dość zawzięty i konkurencyjny nieważne w jakiej konkurencji. Myśli ,że gdzieś w jeziorze pływa "King Fish" ,i jego najważniejszym celem jest złapać tą rybę ,która rozrywa sieci rybackie i wypuszcza ryby na wolność. On bradzo ochrania swoją młodszą siostrę Carmen czasmi nawet pojawia się w nim bradziej postać ojca niż brata. Jeżeli Micah się zabardzo zbliży do Carmen, Carlos wniesie temu sprzeciw mówiąc że Carmen jest za młoda na randki. Nawet wyzwie Micah'a by złapał dwie sztuki Lover Snapper'ów by udowodnić że nadje się dla Carmen. Casami zaprosi Micah'a na kolację do ośrodka, gdzie następnie się upija i zawstydza Carmen mówiąc Micah'owi ,że ona kiedyś moczyła się w łóżku. Natępnie zemdleje pod wpływem alkoholu, ale dopiero pozwolił Micah'owi spotykać się z Carmen. Carlos twierdzi, że potrafi unieść 18 wędek na raz, jednak nie wiadomo czy to prawda czy ,też nie ponieważ on jako broń nosi włócznię. Sądząc po jego zachowaniu na Beach Day, Carlos jest zalotny ,jego siostra sądzi ,że jego postawa narcyza jest zawstydzająca, twierdzi że spędza zbyt długo przed lustrem. Carlos jest znakomitym rybakiem ale ma jednak trochę nadmiernej pewnści siebie jeżeli chodzi o jego zdolności ,tak jak jego siostra łatwo się zadowala. On pokazuje delikatniejszą stronę dla Carmen martwiąc się o nią i zastanawiając się co ona zrobi gdy ich drogi się rozejdą.

PrezentyEdytuj

Ulubione:Edytuj

  • Lover Snapper
  • Poison Rainbow Trout
  • Flounder
  • Masu Trout
  • Squid
  • Sand Flounder
  • Sardine
  • Needlee fish
  • Girrella

Ukochane:Edytuj

  • Frued Lover Snappers

Lubi:Edytuj

  • Sashimi
  • Fried Fish
  • Ryby

Nienawidzi:Edytuj

  • Seafood Pizza

Nie lubi:Edytuj

  • Śmieci

ZdjęciaEdytuj

Informacja w WalceEdytuj

Wyposażenie: Water Spear

Carlos RF3 battle sprite Poziom Zdrowie Atak
17 258 52
Obrona Ofensywa magią Defensywa magią
0 30 5
Siła Vitalność Inteligencja
35 40 26
Broń
Podstawawowa broń Water Spear
Typ broni Włócznie

Trivia:Edytuj

  • Carlos ma urodziny w tym samym dniu co Jasper z Rune Factory ,Leonel z Rune Factory 2 oraz Bacchus z Rune Factory: Tides of Destiny
  • Carlos nie potrafi znaleś Żony/Dziewczyny, najprawdopodobniej z powodu jego postawy Narcyza
  • Carlos jest nadopiekuńczy jeżli chodzi o Carmen
  • Jeżeli powiesz do Carlosa ,że chcesz porozmawiać z Carmen to można zauważyć ,że Carlos płacze ponieważ boi się że którgoś dnia Carmen pójdzie na ryby i nie wróci.